Bendroji informacija

    Persikėliau gyventi į kitą šalį. Ar turimą „MyFestool“ paskyrą galiu naudoti ir toliau?
    Tai priklauso nuo Jūsų naujosios gyvenamosios vietos. Ir toliau „MyFestool“ galite peržiūrėti savo duomenis, tačiau „MyFestool“ ir garantijos „all-inclusive“ teikimas ir paslaugų apimtis1 priklauso nuo šalies, kurioje gyvenate. Tai reiškia, kad dalis paslaugų gali būti neprieinama. Pavyzdžiui, ne visose šalyse yra galimybė internetu užsakyti remonto paslaugą. Patikrinti, kokios paslaugos yra prieinamos Jūsų šalyje, galite „MyFestool“ naudojimo ir garantijos sąlygose atitinkamos šalies „Festool“ tinklalapyje. Visų šalių sąrašą rasite internete adresu www.festool.com.
    Kas yra „MyFestool“?
    „MyFestool“ yra nemokama Jūsų, kaip kliento, asmeninė paskyra mūsų tinklalapyje. „MyFestool“ yra skirta tiek privatiems, tiek verslo klientams. Per ją galite naudotis įvairiomis paslaugomis. Pvz., užregistruoti naujus įrankius garantijai „all-inclusive“ 1, matyti savo registruotus įrankius ir jų garantinius terminus, internetu užsakyti remontą, rasti savo įrankiams priedų ir atsarginių dalių. Be to, paskyroje galima susikurti dominančių gaminių sąrašą. Verslo klientai gali pakviesti prisijungti prie „MyFestool“ paskyros savo darbuotojus (neturinčius asmeninės „MyFestool“ paskyros).

    Paskyros sukūrimas

    Gavau pakvietimą paštu arba el. paštu: kaip su juo susikurti „MyFestool“ paskyrą?

    Kad „MyFestool“ įrankių apžvalgoje galėtumėte matyti savo registruotus įrankius ir juos tvarkyti, mes Jums paruošėme „MyFestool“ paskyrą. Jums tereikia užbaigti paskyros sukūrimą, pasinaudojant Jums išsiųstu pakvietimu ir individualiu kodu.

    1. Aktyvuokite „MyFestool“ paskyrą, nuskenuodami QR kodą arba atidarydami puslapį internete: https://login.festool.com/myfestool.
    2. Pasirinkite savo šalį ir įveskite tokius duomenis: el. pašto adresą, slaptažodį, taip pat laiške nurodytą kvietimo kodą formatu: AAA-BBB-CCC-DDD. Tada sutikite su „MyFestool“ naudojimo sąlygomis.
    3. El. paštu gausite patvirtinimą. Laiške spauskite „Patvirtinti MyFestool registraciją“. Atkreipkite dėmesį, kad paskyros aktyvavimo nuoroda galioja 30 dienų nuo elektroninio laiško gavimo. Jeigu šį terminą praleisite, Jums reikės iš naujo pradėti registracijos procesą.
    4. Prisijunkite prie savo paskyros naudodami savo prieigos duomenis.
    5. Papildykite savo duomenis privalomuose laukeliuose (PIN kodas tapatybės patvirtinimui, privatus / verslo klientas-> įmonės pavadinimas, kreipinys, vardas ir pavardė).
    Kaip susikurti „MyFestool“ paskyrą per tinklalapį?
    1. Atidarykite puslapį internete www.festool.lt/myfestool ir spauskite „Nesate narys? Registruokitės dabar!“.
    2. Pasirinkite savo šalį ir įveskite tokius duomenis: el. pašto adresą, slaptažodį, tada sutikite su „MyFestool“ naudojimo sąlygomis.
    3. El. paštu gausite patvirtinimą. Laiške spauskite „Patvirtinkite MyFestool registraciją“. Atkreipkite dėmesį, kad paskyros aktyvavimo nuoroda galioja 30 dienų nuo elektroninio laiško gavimo. Jeigu šį terminą praleisite, Jums reikės iš naujo pradėti registracijos procesą.
    4. Prisijunkite prie savo paskyros, naudodami savo prieigos duomenis.
    5. Papildykite savo duomenis privalomuose laukeliuose (PIN kodas tapatybės pavirtinimui, privatus / verslo klientas-> įmonės pavadinimas, kreipinys, vardas ir pavardė).
    Pamiršau slaptažodį. Ką man daryti?
    1. Atsidarykite šį interneto puslapį: www.festool.lt/MyFestool.
    2. Spauskite „Pamiršote slaptažodį? Gaukite naują!“ ir įveskite savo el. pašto adresą.
    3. Gausite elektroninį laišką, per kurį galėsite susikurti naują slaptažodį.
    Negavau el. laiško, patvirtinančio „MyFestool“ paskyros sukūrimą. Ką daryti?
    Patikrinkite savo pašto dėžutės reklamos ir šlamšto aplankus arba naudokite paieškos funkciją – ieškokite pagal raktažodį „MyFestool“. Jeigu patvirtinimo elektroninio laiško nerasite, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo specialistais per Kontaktinę formą.
    Koks turi būti mano slaptažodis, skirtas prisijungti prie „MyFestool“?

    Jūsų slaptažodis turi turėti:

    • ne mažiau kaip aštuonis ženklus,
    • mažųjų ir didžiųjų raidžių,
    • bent vieną skaičių ir specialų ženklą.

    Profilio redagavimas

    Ar savo „MyFestool“ paskyroje galiu keisti kalbą?
    Daugiakalbėms šalims mes siūlome kalbos keitimo funkciją Jūsų „MyFestool“ srities antraštinėje eilutėje. Deja, profilyje nėra kalbos keitimo funkcijos. Jeigu būtų toks poreikis, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo specialistus per Kontaktinę formą.
    Kaip ištrinti savo „MyFestool“ paskyrą?
    Savo „MyFestool“ paskyrą bet kuriuo metu galite ištrinti, apsilankę skiltyje „Mano profilis“. Kai tik ištrinama „MyFestool“ paskyra, kartu ištrinamas ir esamas sutikimas dėl reklaminių pranešimų gavimo. Jūsų registracijos garantijai išlieka, nes mums reikia duomenų garantiniams įsipareigojimams vykdyti. Jūsų duomenys anonimizuojami, kai tik baigiasi pretenzijų į garantinį aptarnavimą terminas (10 metų atsarginių dalių tiekimo garantija). Be to, prieš ištrindami Jūsų „MyFestool“ paskyrą, mes prašytume Jūsų sutikimo išsaugoti Jūsų el. pašto adresą tam retam atvejui, jeigu Jūsų įsigytus / registruotus prietaisus reikėtų modernizuoti arba atšaukti.
    Ar galiu privataus kliento „MyFestool“ paskyrą pakeisti į verslo kliento paskyrą ir atvirkščiai?
    Deja, negalima. Jeigu būtų toks poreikis, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba per Kontaktinę formą.

    Verslo kliento paskyros valdymas

    Kaip pridėti naują darbuotoją?
    1. Spustelėkite nuorodą www.festool.lt/MyFestool, kad prisijungti prie „MyFestool“.
    2. Prisijungę prie „MyFestool“ paskyros, darbuotojo pakvietimo funkciją rasite skiltyje „Valdyti įmonę“ arba spustelėję nuorodą: www.festool.lt/myfestool/valdyti-įmonę.
    3. Čia įveskite darbuotojo el. pašto adresą. Atkreipkite dėmesį, kad pakvietimą galima išsiųsti tik paskyrą neturinčiam darbuotojui. Kol darbuotojas nepatvirtins ir nesusikurs paskyros pagal Jūsų kvietimą, tol darbuotojų apžvalgoje ties jo el. pašto adresu matysite kvietimo būseną „Atidaryta“.
    4. Kai darbuotojas patvirtins kvietimą ir papildys savo duomenis „MyFestool“ paskyroje, būsena pasikeis į „Patvirtinta“. Dabar darbuotojas galės matyti visus įmonės įrankius ir naudotis kitomis funkcijomis.
    Gavau kolegos kvietimą. Ką turėčiau daryti, kad jį patvirtinčiau ir susikurčiau „MyFestool“ paskyrą?
    1. Jeigu Jus pakvietė prisijungti prie verslo kliento „MyFestool“ paskyros, gausite elektroninį laišką. Pakvietimą patvirtinkite, spausdami „Dabar patvirtinti MyFestool paskyrą“.
    2. Automatiškai atsidarys patvirtinimo puslapis (Jūsų el. pašto adresas jau bus nurodytas). Tada įrašykite savo slaptažodį, sutikite su „MyFestool“ naudojimo sąlygomis ir spauskite „Sukurkite paskyrą“.
    3. Papildykite savo asmeninius duomenis. Dabar galėsite „MyFestool“ paskyroje matyti visus įmonės įrankius bei naudotis kitomis funkcijomis.
    Kaip ištrinti darbuotoją?
    Norėdami darbuotoją pašalinti iš verslo kliento paskyros, darbuotojų apžvalgoje ties atitinkamu asmeniu spauskite šiukšliadėžės simbolį. Siekiant išvengti netyčinio ištrynimo, Jums reikės patvirtinti trynimo procedūrą. Apie ištrynimą darbuotojas bus informuotas elektroniniu laišku. Atkreipkite dėmesį, kad bus ištrinta darbuotojo „MyFestool“ paskyra.
    Kokias galimybes suteikia mano verslo kliento „MyFestool“ paskyroje esanti funkcija „Valdyti įmonę“?
    Verslo kliento „MyFestool“ paskyroje yra galimybė pakviesti darbuotojus, naudojant jų el. pašto adresą. Atkreipkite dėmesį, kad pakvietimą galima išsiųsti tik tada, kai kviečiamu el. pašto adresu dar nėra registruota „MyFestool“ paskyra. Kviečiamasis asmuo gauna elektroninį laišką, per kurį gali priimti pakvietimą ir papildyti „MyFestool“ paskyrą savo duomenimis. Po registracijos darbuotojas priskiriamas atitinkamai įmonei. Tuomet jis gali matyti visus įmonės įrankius ir naudotis kitomis funkcijomis. Atkreipkite dėmesį, kad darbuotojas turi tokias pat teises ir „MyFestool“ mato tokius pat vaizdus, kaip ir „MyFestool“ paskyros savininkas. Pakviestus asmenis bet kuriuo metu galima vėl pašalinti. Tokiu atveju darbuotojo „MyFestool“ paskyra bus ištrinta.

    Registracija garantijai

    Kas yra garantija „all-inclusive“?
    Su mūsų didelės apimties garantija „all-inclusive“1 Jūsų naujasis „Festool“ įrankis pirmuosius tris metus yra visiškai apsaugotas ir Jūs galite sutelkti dėmesį į svarbiausią dalyką – savo darbą. Kad galėtumėte naudotis paslaugomis „Nemokamas remontas“2, „Įrankio keitimas vagystės atveju“ ir „Atsarginių dalių tiekimo garantija“, savo įrankį turite nemokamai užregistruoti per pirmąsias 100 dienų nuo pirkimo.
    Mano naujoji gyvenamoji vieta yra kitoje šalyje. Ar ir toliau galiu pretenduoti į garantiją „all-inclusive“?
    „MyFestool“ ir garantijos „all-inclusive“1 teikimas ir paslaugų apimtis priklauso nuo Jūsų gyvenamosios vietos (ne nuo šalies, kurioje pirkote įrenginį). Kokiomis paslaugomis galite naudotis savo šalyje, rasite „MyFestool“ naudojimo ir garantijos sąlygose atitinkamos šalies „Festool“ tinklalapyje. Visų šalių sąrašą rasite internete adresu www.festool.com.
    Ar registracija garantijai „all-inclusive“ yra mokama? 
    Registracija yra nemokama. Vienintelė sąlyga: savo įrankį garantijai „all-inclusive“1 turite užregistruoti per pirmąsias 100 dienų nuo pirkimo. Atkreipkite dėmesį, kad vagystės atveju yra taikomas administravimo mokestis, taip pat gali būti papildomų išlaidų remonto atveju (pvz., nustatyto dydžio mokestis už drėgnų atliekų siurblio valymą).
    Kaip registruoti savo įrankį garantijai „all-inclusive“?

    Nuo 2021 01 01 įrankį registruoti garantijai „all-inclusive“1 galite tik Jūs, mūsų klientai, ir išimtinai per „MyFestool“ paskyrą. Atkreipkite dėmesį, kad prekybos partneris nebegali už Jus atlikti registracijos. Įrankį reikia užregistruoti per pirmąsias 100 dienų nuo pirkimo.

    Registracijos eiga:

    1. Spustelėkite nuorodą www.festool.lt/MyFestool ir prisijunkite prie „MyFestool“ paskyros.
    2. Registracijos garantijai formą rasite prisijungę prie savo „MyFestool“ paskyros arba spustelėję šią nuorodą: www.festool.lt/myfestool/registracija-garantijai.
    3. Užpildykite šiuos formos laukelius: T-Nr., S-Nr. (šiuos duomenis rasite pridedamoje garantinio aptarnavimo kortelėje arba savo įrankio duomenų lentelėje), pirkimo datą (čia galite įrašyti tik datą, kuri yra ne vėlesnė kaip 100 dienų po pirkimo; įveskite datą, kuri yra nurodyta Jūsų pirkimo dokumente). Įkelkite įrankio pirkimo sąskaitą (atkreipkite dėmesį į failo dydį ir formatą), pasirinktinai nurodykite prekybos partnerio duomenis ir, jeigu reikia, papildykite savo duomenis.
    4. Jūs sėkmingai užregistravote įrankį ir bet kuriuo metu įrankių apžvalgoje galite atsisiųsti garantijos sertifikatą.
    Kodėl turiu registruoti įrankį ir kodėl to negali už mane padaryti prekybos partneris?
    Į duomenų apsaugą „Festool“ žiūri rimtai. Todėl nusprendėme, kad registraciją garantijai vykdytumėte patys, kartu patys galėtumėte ir spręsti apie savo asmens duomenų naudojimą. Be to, nuo 2021 metų sausio mėnesio suteikiame Jums galimybę savo įrankius registruoti garantijai išimtinai per „MyFestool“. Taip mes saugome Jus ir Jūsų asmens duomenis nuo atsitiktinio perdavimo mums, kartu ir prekybos partnerį nuo netinkamo Jūsų duomenų naudojimo, ir, žinoma, save pačius nuo neteisėto Jūsų duomenų gavimo be Jūsų sutikimo. Per „MyFestool“ bet kuriuo metu galėsite kontroliuoti ne tik savo asmens duomenis, bet ir savo „Festool“ įrankius.
    Kaip greitai reikia užregistruoti įrankį?
    Užregistruoti įrankį garantijai „all-inclusive“1 galima per 100 dienų nuo pirkimo.
    Ko reikia, kad galėčiau užregistruoti įrankį garantijai?
    Jums reikės Jūsų įrankio dalies ir serijos numerių (T-Nr. ir S-Nr.), taip pat pirkimo dokumento ir „MyFestool“ paskyros.
    Kodėl registruojant įrankį garantijai reikia įkelti sąskaitą?
    Sąskaitos įkėlimas yra būtinas ir tai nurodyta garantijos sąlygose. Jomis remiantis, įrankį galima registruoti tik per 100 dienų nuo pirkimo. Kad būtų galima patikrinti pirkimo datą, reikia įkelti sąskaitos kopiją. Tikrinimo metu mes vertiname tik informaciją apie įsigytą „Festool“ įrankį ir pirkimo datą.
    Ar po įrankio registracijos garantijai „all-inclusive“ yra atsiunčiamas koks nors patvirtinimas?
    Taip, el. paštu Jūs gausite patvirtinimą ir bet kuriuo metu „MyFestool“ paskyroje galėsite matyti bei atsisiųsti garantijos sertifikatą.
    Ar garantija „all-inclusive“ galioja visiems „Festool“ gaminiams?
    Garantija „all-inclusive“ galioja visiems „Festool“ įrankiams ir kitiems gamintojo atskirai nurodomiems gaminiams, pvz., akumuliatoriams ir įkrovikliams. Ar gaminys gali būti registruojamas garantijai „all-inclusive“, sužinosite pasižiūrėję į garantinio aptarnavimo kortelę, įdedamą prie gaminio į Systainerį arba kartoninę pakuotę. Taip pat šią informaciją galite rasti mūsų svetainėje pateiktuose gaminių veikimo aprašymuose. 1
    Ar garantijai galima registruoti akumuliatorius ir įkroviklius?
    Nors akumuliatoriai ir įkrovikliai yra priedai, tačiau jiems yra taikoma mūsų garantija „all-inclusive“1. Akumuliatorių ir įkroviklių registruoti garantijai negalima. Kreipiantis dėl garantinio aptarnavimo Jums reikės pateikti tik jų pirkimo dokumento kopiją.
    Įrankį gavau dovanų. Ar galiu jį registruoti?
    Registruodami įrankį garantijai „all-inclusive“1 Jums reikės įkelti pirkimo dokumento kopiją. Be to, įrankį reikia užregistruoti ne vėliau kaip per 100 dienų nuo pirkimo.
    Pirkau naudotą įrankį. Ar galiu jį registruoti garantijai?
    Registracija garantijai galioja tik įrankiams, kurie buvo pirkti pas „Festool“ prekybos partnerius. Jeigu naudotą įrankį jo ankstesnis savininkas jau buvo registravęs ir jam tebegalioja garantija, galite kreiptis į mus dėl garantijos perdavimo. Tam Jums reikės garantijos sertifikato kopijos.
    Įrankių apžvalgoje nerandu savo registruoto įrankio. Ką daryti?
    Paprastai įrankių apžvalgoje galite matyti visus garantijai registruotus įrankius ir jų garantinius terminus. Tačiau jeigu praeityje savo įrankį registravote be „MyFestool“ paskyros arba jeigu įrankį vietoje Jūsų registravo prekybos partneris, tuomet įrankių apžvalgoje savo registruoto įrankio nematysite. Tokiu atveju susisiekite su mumis, užpildydami Kontaktinę formą, ir mes mielai padėsime perkelti įrankį į Jūsų dabartinę „MyFestool“ paskyrą.